Bent u niet tevreden?
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de zorg en ondersteuning die u via PrivaZorg ontvangt. Het kan voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over de geleverde zorg/ondersteuning. Wij horen dit graag van u, want alleen door uw signalen kunnen wij de kwaliteit (verder) verbeteren.
Als u iets dwars zit, vragen wij u zich in de eerste plaats direct tot de zorgverlener of het Steunpunt te wenden om zo dichtbij en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.
Onafhankelijke klachtencommissie
Het kan zijn dat u er met de zorgverlener of het Steunpunt niet uit komt u kunt dan terecht bij een onafhankelijke klachtencommissie. PrivaZorg heeft een klachtenreglement en een onafhankelijke klachtencommissie van Quasir. U mag een klacht ook te allen tijde rechtstreeks bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir indienen. Dit kan zowel schriftelijk als via e-mail.
Adres
Email: klachtenfunctionaris@quasir.nl
Postadres:
Klachtenfunctionaris
Postbus 2914
3800 GK Amersfoort
Telefoon: 06 – 15 38 37 16
Klachtenreglement, download klik hier